Torsdag

Hej igen!

Igår träffade jag äntligen Tinna, det blir ju inte så ofta när man har olika liv men kul när det väl händer. Vi käkade god wok på adelante. Mums!

Senare på kvällen besökte jag och Tessan Nathalys fina lägenhet och vi gjorde smaskenspizza av pizzatortilliabröd, TESTA ALLA! supergott och jättesmidigt(jag pratar jämt om mat jag vet) Mätta och glada åkte vi senare hem till klasskompisen Jenny som hade förfest med några till från klassen, för att sedan gå till akademien en sväng, kul kväll!

Idag har jag för ovanlighetens skull ÄTIT tillsammans med Terese och Ekwall med mycket prat och mys.

Christian tror även att det bor en tjock tant i min kropp, som sitter i min mage, tackar för komplimangen :) haha.
 
 
 
Är detta mitt inre jag kanske???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0