Hej nya bloggen!

Nu har jag bestämt mig för att skaffa en blogg. Först tänkte jag skaffa en hobby, MEN jag tänkte om och skaffar nu en blogg istället. Det är väl ungefär likvärdigt?
Eftersom en blogg fungerar som en dagbok så tänkte jag börja skriva om mitt dagliga liv här som alla andra gör. Antar att det är så den här världen fungerar, därför kan jag lika gärna börja nu!

Idag har jag varit sur, tråkig och allmänt trist. Ni vet den känslan när man går runt och är arg utan att man har något speciellt att vara arg över egentligen. Ändå kan man inte bli av med känslan.. SUCK. Men ikväll kommer iallafall mina goa brudar så får hoppas det muntar upp mig! Vi ska laga mat och ha det mysigt. Känns skönt att faktiskt inte gå ut för en gångs skull. Har inte alls varit roligt på sistone, men så är det väl attt bli gammal! Hoppas ni obefintliga läsare med får en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0